שיווק דיגיטלי
רוצים שיותר לקוחות יפנו אל העסק שלכם? יש לנו מומחים בשיווק דיגיטלי בגוגל ובפייסבוק עם ניסיון של מעל עשור, שיעזרו לכם לקבל יותר לידים איכותיים ולהביא לקוחות לעסק.
הרשמו פה, ותנו לעסק שלכם הזדמנות אמיתית להצליח:
מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו מתאימים לכם את צורת השיווק הנכונה לעסק, תוך התייחסות למצב תשתיות הפרסום שלכם, יכולות התקציב שלכם ומטרות השיווק לטווח הקצר והארוך.
כולם רוצים למכור יותר
אין עסק שלא מחפש את נוסחת הקסם ליותר לידים, יותר מכירות, יותר לקוחות חוזרים, יותר מודעות למותג. תנו לנו לעזור לכם לפצח את הנוסחה המתאימה ביותר לעסק שלכם אישית.
בחירת פלטפורמת שיווק
לאחר תהליך אפיון איכותי של העסק והמוצרים או השירותים הנמכרים, נבין איפה נמצא הקהל שלכם ומה היתרונות שלכם, נבנה אסטרטגיה ונבחר בפלטפורמת השיווק הדיגיטלי שתייצר לכם מקסימום תוצאות במינימום עלויות.
בניית דף נחיתה ממיר
נבנה לכם דף נחיתה בעל משפך שיווקי איכותי, כתיבת תוכן מקצועית ועיצוב ייחודי, שישדר עניין ואמינות ויהפוך גולשים ללידים. דפי נחיתה טובים מקבלים ציון איכות גבוה בגוגל, שהוא פרמטר קריטי להגעה לראש תוצאות החיפוש בגוגל.
ניהול קמפיינים מקצועי
עכשיו שיש לנו אסטרטגיה ויש לנו אמצעי פרסום עבורכם, המקדם המקצועי שלנו יבנה לכם קמפיינים איכותיים, יבחר מילות מפתח נכונות, יבנה מודעות שיווקיות מעולות, ינתח ביצוע מול תקציב ויעבוד על שיפור ההישגים תוך הפחתת העלות לליד.
בנייה וניהול נכון של קמפיינים מייצרים תוצאות
למידע נוסף השאירו עכשיו כאן פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
שירותי השיווק שלנו
קידום ממומן בגוגל PPC
עבור עסק המעוניין בלידים מידיים למוצר או שירות ספציפי, העלאת פרסומת ממומנת ל"אוויר" מסייעת להיחשף אל קהל רלוונטי במהירות.
קידום אורגני וממומן בפייסבוק
דף פייסבוק עשיר בתכנים ועניין הוא במה מצוינת להצגת המומחיות שלכם וביסוסה בקרב קהל רלוונטי, וכן מספק הזדמנות אדירה ליצירת זכירות וחיזוק המותג האישי שלכם.
קידום אתרים אורגני SEO
קידום אורגני עובד על הבאת האתר, עם הזמן, להופיע ולעלות בעמוד הראשון בגוגל, ללא תלות בקידום ממומן פר קליק, עבור ביטויי החיפוש הספציפיים אשר נבחרו לקידום.
רוצים להגיע אל יותר לקוחות פוטנציאליים?
לקבלת הצעה לשיווק דיגיטלי המותאם לסוג העסק ולקהל היעד הרלוונטי, השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
קראו ביקורות ישירות מהלקוחות..
לכמה שאלות חשובות
הקמתם קמפיין? העבודה לא נגמרה. מרגע זה, יש לעקוב אחר התוצאות, ולחשוב כל הזמן איך לטייב אותן, מכל הבחינות – איכות ההנעה לפעולה של המודעות, שינויים ודיוקים במילות וביטויי הקידום בקמפיין, האזורים והקהלים אליהם מופנות המודעות ועוד. המטרה – להביא אליכם את הלקוחות הנכונים לעסק, ולנסות כל הזמן לעבוד על הורדת העלות פר קליק (PPC) של ביטויי הקידום בקמפיינים!
ראשית יש לעבוד על יצירת קהל פוטנציאלי ורלוונטי לעסק שלכם, אליו נפיץ אינפורמציה ונכתוב פוסטים עם הרבה ערך הקשור לתחום. קמפיינים ממומנים בפייסבוק ישרתו אותנו רק לאחר שנכוון אותם לקהל מאופיין היטב, שהראה מעורבות בפוסטים שכתבנו, וכן לרימרקטינג על קהל שנכנס אל דף הנחיתה או האתר שלכם, אותו "נלכוד" על ידי קוד תכנות קטן ונחמד שנטמיע בדף או באתר שלכם.
תהליך קידום אתרים אורגני מתחיל בחקר מילות מפתח, וממשיך עם ביצוע אופטימיזציה לאתר שלכם: שיפור מהירות, תשתית, קישורים, תכנים, חווית משתמש, הנעה לפעולה ועוד. אחת ההצלחות "לשכנע" את גוגל שהאתר שלכם ראוי לעלות במקומות הראשונים בחיפושים של הגולשים, היא יצירת שיתופי פעולה שיספקו הפניות וקישורים איכותיים מאתרים חיצוניים אל האתר שלכם.
לכל עסק בכל תחום יכולה להתאים אסטרטגיה שיווקית שונה. התשובה לשאלה זו תלויה בתשובה לשאלה: "איפה רוב הקהל שלכם נמצא?". בואו ניקח כמה דוגמאות להמחשה: אם אתה יועץ ארגוני – סביר להניח שהקהל שלך יימצא בלינקאדין. אם יש לך עסק המשווק מוצרי בית כנראה שתמצא את קהל היעד שלך גם בפייסבוק וגם בגוגל. אם אתה עורך דין לעומת זאת – רוב הקהל שלך יימצא בגוגל. לכן, לפני שבוחרים את שיטת שיווק, יש לחשוב קודם – איפה נמצא הקהל המרכזי שלי. בהתאם לכך, יש לבנות אסטרטגיה שיווקית ולעבוד על שינויים ודיוקים שלה כל הזמן. חשוב לזכור כי שיווק הוא לא פתרון קסם – שיווק הוא תהליך. ויש בו הרבה למידה. אבל כשהוא מצליח, הוא גורם לעסק שלנו להתרומם ולהתקדם במהירות הרבה יותר גבוהה משל עסקים שאינם משקיעים בשיווק.