קידום אורגני בגוגל – 7 סיבות שאתם חייבים את זה לעסק שלכם

תמונת אווירה

קידום אורגני הוא אחד מערוצי השיווק האפקטיביים ביותר שבהם בעלי אתרים יכולים לעשות שימוש.

אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם מעוניינים להזרים אליו תנועה איכותית של גולשים, כאלו אשר מתעניינים במוצר או שירות דומה לזה שאתם מספקים, בזמן שהם מחפשים זאת – תהליך קידום בגוגל הוא בהחלט הפתרון הראשון שכדאי יהיה לכם לבחון. כדי לא להשאיר אתכם בלי נימוקים משכנעים, החלטנו לצייד אתכם ב 7 סיבות לבחור בערוץ הקידום האורגני, כערוץ השיווק המרכזי עבור העסק שלכם:

סיבה מספר 1: קידום אורגני מייצר טראפיק איכותי יותר

מחקרים מראים כי תנועה של גולשים אשר מגיעים לאתר בעקבות הקלקה על התוצאות האורגניות בגוגל היא תנועה איכותית יותר של גולשים, אשר שיעורי ההמרה שלה גבוהים ביחס לערוצי הקידום האחרים. כמו כן, גם היקפי הרכישה של הגולשים האלו הוא גדול יותר.

סיבה מספר 2: קידום אורגני ממצב את העסק כבר סמכות בתחום

כאשר גולשים מחפשים בגוגל ביטוי כללי בתחום בו אתם עוסקים, ובין תוצאות החיפוש הטבעיות המדורגות גבוה מופיע גם המותג שלכם, יש בכך מסוג אישור של גורם אובייקטיבי – מנוע החיפוש – שאתם מהווים אוטוריטה בתחומכם. גולשים נוטים להתקשר מול בתי עסק שיש להם אמון בהם, ולכן דירוג גבוה של המותג שלכם בדפי תוצאות החיפוש יכול להיות מנוע צמיחה אמיתי לעסק בהקשר הזה.

סיבה מספר 3: קידום אורגני אינו חשוף לקליקים של מתחרים

תופעה ידועה ממנה סובלים לא מעט בעלי עסקים אשר עושים שימוש דווקא בשירותי הקידום הממומן בגוגל היא תופעת הקליקים של המתחרים. התופעה הזאת נולדה בשל העובדה, שבתהליך קידום ממומן משלם בעל העסק רק על הקלקות של גולשים על מודעת הפרסום שלו. כאשר המתחרים מקליקים על מודעות ממומנות של בית עסק, הם גורמים לבזבוז תקציב הפרסום שלו, מבלי שיתאפשר לו לייצר לידים איכותיים.

בתהליך של קידום אורגני אתרי אינטרנט מקודמים אינם חשופים לתופעה הזאת. מתחרים יכולים לבחור להקליק על תוצאת החיפוש כמה פעמים שרק ירצו – הדבר לא ישפיע על עלות הקידום.

סיבה מספר 4: קידום אורגני משביח את הנכס הדיגיטלי שלכם

אתר מקודם היטב במנועי החיפוש השונים, אשר מייצר טראפיק איכותי של גולשים ומתעניינים, הוא נכס דיגיטלי לכל דבר ועניין. נכס כזה אפשר בשלבים מאוחרים יותר למכור, להשכיר ואף לייצר ממנו לידים איכותיים לבעלי מקצוע שאין להם עניין בניהול נכס דיגיטלי וקידום שלו במנועי החיפוש השונים.

סיבה מספר 5: קידום אורגני מתאים יותר לתחומים בהם נדרשות מספר כניסות עד להחלטת רכישה

חישבו על זה: האם קניתם פעם מוצר חשמלי יקר מבלי שביצעתם מחקר מחירים אמיתי ויסודי? מתי בפעם האחרונה נכנסתם לאתר ובכניסה הראשונה פשוט קיבלתם החלטה על רכישת מוצר טכנולוגי יקר וגם ביצעתם אותה במקום?

בתחומים בהם גולשים נוטים לבקר במספר אתרים ומספר פעמים בכל אתר – לתהליך קידום אורגני יש יתרון ממשי, שכן בעל האתר אינו נדרש לשלם עבור כל הקלקה מחדש של גולש – גם אם הוא גולש חוזר.

סיבה מספר 6: קידום אורגני מאפשר לכם לקבל תנועת חיפוש של גולשים עבור ביטויים אחרים

קידום אתרים אורגני הוא תהליך שעובד כמכלול: אתם, כבעלי אתרים, מנסים לשכנע את גוגל שיש לכם אתר שיכול לספק מענה איכותי לגולשים אשר מבצעים שאילתות שונות בתחום. למרות שבתחילת התהליך סביר להניח שביצעתם מחקר מילות מפתח איכותי, הרי שקידום אורגני שמבוצע בצורה מקצועית יוכל לסייע לכם לקדם את עמודי האתר גם עבור ביטויים שלא טרגטתם מראש במסגרת תהליך הקידום.

סיבה מספר 7: קידום אורגני במנוע חיפוש אחד מסייע לכם במנועי חיפוש אחרים

בניגוד לפרסום בגוגל, תהליך שיוכל לייצר עבורכם הישגים ממשיים רק בפלטפורמת הפרסום של גוגל עצמה, הרי שתהליך קידום אורגני יסייע לכם לקדם את עמודי האתר שלכם גם בדפי תוצאות חיפוש של מנועי חיפוש אחרים. הסיבה לכך היא, שרבים ממנועי החיפוש עובדים בתצורה דומה, ועושים שימוש בפרמטרים בעלי מכנה משותף, ועבודת אופטימיזציה נכונה עבור מנוע חיפוש אחד, תוכל לסייע לכם באופן משמעותי לקדם את עמודי האתר גם במנוע חיפוש אחר.

רוצים שגם לכם תהיה נוכחות דיגיטלית עוצמתית? השאירו כאן פרטים ונדבר:

מאמרים מאותה קטגוריה

לוגו מירב שטרן
תמונת אווירה

עשיתם את הצעד הראשון לקידום העסק שלכם!

נשמח לספק לכם מוצרי פרסום ושיווק איכותיים ולעזור לכם למשוך יותר לקוחות ולגדול עם העסק, תוך הענקת יחס אישי ואנושי.

השאירו עכשיו כאן פרטים ונתקדם:

בודק...