סוגי דפי נחיתה – ומה הסוג המתאים עבורך?

תמונת אווירה

בכל הקשור לתפעול יעיל ואפקטיבי של המערך השיווקי שלכם בעסק, לדפי נחיתה יש תפקיד מרכזי וחשוב. דפי נחיתה הם למעשה העמודים שמהווים את קבלת הפנים של הגולשים שמגיעים אליכם לאתר.

תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את הגולש במסר מרכזי אחד ולגרום לו לבצע פעולה כלשהי: השארת פרטים לצורך חזרה עתידית של בית העסק ללקוח, הצטרפות לדף אוהדים, יצירת קשר טלפוני, רישום לניוזלטר של בית העסק ועוד. פעולה כזאת נקראת בעגה המקצועית – פעולת המרה, ואחד המדדים המיוחסים לדף נחיתה אפקטיבי במיוחד הוא שיעור ההמרה של גולשים המגיעים אליו ממקורות שונים.

רוצים שגם לכם תהיה נוכחות דיגיטלית עוצמתית? השאירו כאן פרטים ונדבר:

אילו סוגים של דפי נחיתה קיימים?

דף נחיתה הוא מושג ערטילאי משהו בתחום של שיווק דיגיטלי, ובפועל קיימים סוגים שונים של דפי נחיתה, גם אם אלו לא נקראים באופן רשמי דפי נחיתה. נעבור כעת על הסוגים העיקריים של דפי נחיתה המשולבים במערך שיווקי פעיל.

טופס איסוף לידים

טופס איסוף לידים הוא, למעשה, לא ממש דף נחיתה ויש שיגדירו אותו דף נחיתה מנוון. באמצעות טופס איסוף לידים המטרה שלכם היא אחת: הגברת שיעור הנרשמים ככל האפשר. בטופס איסוף לידים יהיו בדרך כלל מעט שדות אותם ידרש הגולש למלא, ובמקרים רבים, רוב השדות יהיו מלאים בפרטי הגולש, כפי שהתקבלו מן הפלטפורמה שבה הוא עושה שימוש. בתצורת העבודה הזאת, לעיתים כל מה שהגולש נדרש לעשות על מנת להירשם לשירות הוא לחיצה על כפתור ההרשמה. טופס איסוף לידים הוא אפקטיבי במיוחד בתחומים בהם השיווק והמכירות מתבצעים בצורה המונית ואוטומטית.

דף נחיתה סטדנדרטי

דף נחיתה סטנדרטי הוא הדף המוכר ואשר נעשה בו שימוש תדיר בקמפיינים שיווקיים רבים. לרוב, יכיל דף נחיתה סטנדרטי טופס רישום עם מספר שדות למילוי, כותרת משכנעת, טקסט שיווקי קצר שמציין את התועלות והיתרונות שברישום לקבלת המוצר או השירות, וכן כפתור הנעה לפעולה. ישנם שירותים שונים שמציעים בניה של דפי נחיתה נפרדים מן המותג ומן האתר, ואלו יכולים להתחבר לשירותים אחרים כמו סליקה, מערכת דיוור, מערכות ניהול לקוחות פנימיות ועוד.

דף נחיתה משולב באתר האינטרנט של העסק

בהרבה מקרים, בעל העסק יבקש להטמיע את דף הנחיתה אליו הוא מעוניין להפנות תנועה של גולשים במסגרת הקמפיין, אל דף נחיתה שהוטמע כחלק אינטגרלי מאתר האינטרנט של העסק. לדף כזה ישנם יתרונות רבים, שכן הוא מקבל את העיצוב הכללי של האתר ושומר על שפה אחידה

דף מכירה

דף נחיתה ארוך במיוחד, שכולל שילוב של עדויות של לקוחות מרוצים, המלצות, כתבות ומאמרים שמפנים למוצר או השירות, מידע רב אודות אופן פעולת המוצר או השירות, קייס סטאדיז שיכולים ללמד על הדרך בה הוטמע המוצר או השירות – נקרא בשם המקצועי דף מכירה. לרוב, דף מכירה יהיה דף עם תוכן משמעותי ורב שכולל בתוכו התייחסות לעובדות, הפרכת חששות של גולשים, פירוט מדיניות התשלום והחזרת מוצרים ועוד.

עקרונות לבחירת דף הנחיתה המתאים לכם ביותר

כיצד תדעו אילו מסוגי דפי הנחיתה מתאימים לכם באופן הטוב ביותר וישתלבו בצורה מוצלחת בקמפיין שיווקי שאתם מובילים? כדי לבחור באופן מיטבי את דף הנחיתה המתאים לכם ביותר, חשוב יהיה לקחת בחשבון לכל הפחות התייחסות לנושאים הבאים:

הנישה שבה אתם פועלים

כאשר אתם מוכרים מוצרים שהם יקרים ומצריכים החלטה משמעותית של הגולש לפני שהוא מבצע התקשרות מולכם, תוך התייעצות עם בני משפחה וחברים, ותוך שימוש בשיקולים כבדי משקל – כדאי יהיה להיעזר בדף מכירה, שיכיל פירוט משמעותי ויסייע בקבלת החלטה מושכלת. פתרונות אחרים יתאימו כאשר מדובר יהיה ברכישה פחות משמעותית שלא דורשת הכנת תקציב והיערכות נפשית.

כמות מול איכות הלידים

במה תעדיפו לטפל? בהרבה לידים לא כל כך איכותיים או במעט לידים מאוד איכותיים? התשובה לשאלה זאת תסייע לכם לבחור את פתרון דף הנחיתה המתאים לכם ביותר.

התקציב העומד לרשותכם

בניה של דף מכירה היא יקרה באופן משמעותי מבניה של דף נחיתה אינטגרטיבי באתר קיים, או מהקמת טופס לאיסוף לידים בפלטפורמה חיצונית. התקציב שעומד לרשותכם אמור לסייע לכם בהכוונה על אילו מן הפתרונות תצטרכו לוותר ואילו תוכל להטמיע מבלי לייצר הוצאות גבוהות ביחס לתכנון.

לבניית דף נחיתה שמביא תוצאות, השאירו עכשיו כאן פרטים ונהיה בקשר:

רוצים שגם לכם תהיה נוכחות דיגיטלית עוצמתית? השאירו כאן פרטים ונדבר:

מאמרים מאותה קטגוריה

לוגו מירב שטרן
תמונת אווירה

עשיתם את הצעד הראשון לקידום העסק שלכם!

נשמח לספק לכם מוצרי פרסום ושיווק איכותיים ולעזור לכם למשוך יותר לקוחות ולגדול עם העסק, תוך הענקת יחס אישי ואנושי.

השאירו עכשיו כאן פרטים ונתקדם:

בודק...