בניית דפי נחיתה ממירים

רוצה לקבל יותר פניות ויותר לידים איכותיים מהקמפיינים שלך? יש לנו פתרון עבורך.

בניית דף נחיתה מקצועי עם משפך שיווקי אסטרטגי מגדיל את כמות המתעניינים ואת המכירות עבור שירות אחד ספציפי, מייצר עניין ואמינות ומספק לגולש מענה על כל השאלות שיכולות להיות לו, עוד לפני ששאל.

הרשמו פה, ובואו נשפר תוצאות בקמפיינים שלכם:

ירדן קפלן

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט אליו "נוחת" הגולש, בדרך כלל ממודעה ממומנת מקמפיינים בגוגל או בפייסבוק.

למה כדאי לבנות דף נחיתה מקצועי?

דף נחיתה מקצועי ממיר יותר והופך את הגולשים ללקוחות פוטנציאליים, כשהוא מעביר אותם דרך משפך שיווקי אסטרטגי ומשכנע, ומניע לפעולה בצורת פניה אל בית העסק או רכישה אונליין.

אייקון היררכיית דפי נחיתה

יצירת משפך שיווקי

דף נחיתה איכותי נבנה כמשפך שיווקי המייצר עניין, אמינות, ממוקד מטרה ומעודד הנעה לפעולה.

אייקון טאבלט

נתיב אל שיחת מכירה

דף נחיתה מניע לפנייה אל העסק ומאפשר לקיים שיחת מכירה יעילה עם לקוח פוטנציאלי.

אייקון דף נחיתה

רלוונטיות מקסימלית

דף נחיתה מאפשר מיקוד גבוה במוצר או שירות אחד, תוך העברת המידע והמסרים החשובים ביותר לגביו.

אייקון חיפוש ברשת

זמן הקמה מהיר

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט יחיד ולכן ניתן להקימו תוך מספר ימים בלבד, ולצאת לדרך עם קמפיין ממומן.

אייקון טאבלט או דף נחיתה רכישה אונליין

הבלטת יתרונות ותועלות

דף נחיתה הכתוב בצורה נכונה מבליט, ממחיש ומדגיש ביעילות את הסיבות והתועלות לרכישת המוצר.

אייקון דף נחיתה

שיפור תוצאות בגוגל

דף נחיתה מקצועי מקבל ציון איכות גבוה בגוגל, מגיע אל ראש החיפוש הממומן, ממיר יותר ומוריד את העלות לליד.

מה כוללים דפי הנחיתה שלנו?

עיצוב בהתאמה אישית

אנו מעצבים ובונים את דפי הנחיתה בהתאמה אישית סביב המשפך השיווקי שלכם, באופן המותאם להצעת המכירה הספציפית והייחודית שלכם, תוך יצירת עניין, חוויית משתמש נכונה והנעה גבוהה לפעולה.

ייעוץ וליווי צמוד בתהליך

כדי שתצליחו באמת למכור את השירות או המוצר שלכם, צריך להקים דף נחיתה מושלם, עם מינימום עד אפס טעויות בבנייה, בעיצוב ובכתיבה. אנחנו כאן כדי לייעץ לכם, להציע פתרונות פרקטיים וללוות אתכם לאורך כל התהליך וגם לאחר סיומו.

תמונת אווירה
מירב מוקאפ

למה לבנות איתנו דף נחיתה?

בגלל המקצועיות

היכרות עם מגוון רב של עסקים והבנה של מה עובד ומה לא, בניית עשרות אסטרטגיות שיווקיות וקיום מאות תהליכי אפיון - יביאו את דף הנחיתה שנבנה לכם לרלוונטיות מקסימלית שתייצר לכם פניות לעסק.

בגלל האיכות

כתיבת תוכן וקופירייטינג הם היסודות לאומנות השכנוע. התוכן מכתיב את מבנה המשפך השיווקי, ויחד עם עיצוב וצבעוניות מתאימה נוצר דף זכיר, נעים לגלישה, בעל יחס ההמרה גבוה, המעודד קבלת לידים איכותיים.

רוצים שנעצב לכם דף נחיתה מקצועי שייתן פייט אמיתי בשיווק הדיגיטלי שלכם?

ההשקעה תמיד משתלמת כשרואים תוצאות בשטח.
למידע נוסף השאירו עכשיו כאן פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם:

תיק עבודות

ראו מגוון דוגמאות לדפי נחיתה שעיצבנו, למרביתם כתבנו וערכנו תוכן באופן שיווקי.

מאיר הורוביץ

סדנת נגרות

ירדן קפלן

סדנת צילום

עולם ירוק

מייבשי ידיים

שעת שינה

ייעוץ שינה לתינוקות

טופ קלין

שירותי ניקיון

שלום צדוק

צביעת מטבחים

דור שמש

ליווי ואימון עסקי

עופר שקד

הופך ליד ללקוח

שרה סיוניק

עמידה על מסמרים

עידן בן יקר

טיפולי שיאצו

קומה 20

עבודות איטום בניינים

בועז זכריה

גמילה מהתמכרויות

ParkTag

תו חניה לנכה

RealTax

טיפול בהיטלי השבחה

ז'אנה קניזאב

קורס 'סודות הפנים'

רשת ברוקר נדל"ן

השקעות נדל"ן בדרום

בקרוב..

דף נחיתה חדש

בקרוב..

דף נחיתה חדש

איך עובד התהליך אצלנו?

שיחת היכרות

שיחה קצרה להיכרות כללית עם העסק והמוצר הנמכר לצורך התאמת סוג דף הנחיתה הנכון עבורכם בהתאם לתקציב ולמטרות השיווק שלכם.

פגישת אפיון

פגישת אונליין בזום במסגרתה נבין לעומק מי אתם, מה אתם מוכרים, מה היתרונות, מה התועלות, נחליט על מבנה כללי ונבין מהו סגנון העיצוב המועדף.

כתיבה ועיצוב

בשלב זה אנחנו עובדים על בניית קונספט לדף שלכם, על תכנון המשפך השיווקי, כותבים תכנים ומסרים ובונים עבורכם דף נחיתה מעוצב וייחודי.

מוכנים לשיגור

נבצע בדיקות אחרונות לוודא שהכל עובד בצורה תקינה, נתקין לכם תוסף נגישות, נחבר את הדף שלכם לדומיין אישי ואתם מוכנים להתחיל לשווק!

מה מספרים הלקוחות שלנו

דן זרח
דן זרח
סוויץ' פתרונות מחשוב
קרא עוד
מירב בנתה לי שלושה דפי נחיתה לשלושה עסקים שונים. מעבר למקצועיות ברמה הכי גבוהה, במהלך עבודתה מירב הייתה סבלנית לרצונות ולשיגעונות שלי, תמיד הייתה זמינה לשאלות והבינה את צרכיו של כל עסק בנפרד
עידו בן יקר
עידו בן יקר
טיפולי שיאצו
קרא עוד
מירב מקסימה וסופר מיקצועית היא עשתה לי דף נחיתה מותאם בדיוק לצרכי והכל מלווה ביחס אישי ויכולת גבוהה. ממליץ מכל הלב!
אלמוג עקריב
אלמוג עקריב
חממה עסקית ליזמים
קרא עוד
כעצמאי 6 שנים, מעולם לא עבדתי עם ספק שירותים בכזאת יעילות, מקצועיות ואחריות כמו שיש למירב שטרן. אחרי שיחת אפיון אחת קיבלתי לוגו ודף נחיתה ברמה מאוד גבוהה ואפילו לא נדרשתי לעשות תיקונים. אני מזמין אתכם להתרשם בעצמכם מהעמוד המדהים שמירב הכינה לי, שימו לב לאיכות הכתיבה ולעיצוב המקורי – אין ספק שהעבודה מוכרת את עצמה. אני מאחל לכל בעל עסק "ליפול" על מירב היא ההשקעה הכי טובה שעשיתי עד היום!
רחלי קשת
רחלי קשת
רוקחות טבעית ונטורופתיה
קרא עוד
מירב היא אישה מקסימה. מעבר להיותה אנושית ורגישה, היא מקצוענית, מוכשרת וקשובה לרצון של הלקוח. היא יודעת לתת המלצות בזמן אמת במקומות הנכונים בטקסטים, וחשוב לה להגיע לידי שלמות עד לשביעות רצונו המלא של הלקוח. הגעתי למירב דרך הפייסבוק והיא עזרה לי להגשים עוד שלב בהתפתחותה של הקריירה שלי ואני אסירת תודה לה
משה יפת
משה יפת
ברוח הטבע - סדנאות גיבוש בטבע
קרא עוד
מירב הקימה לי דף נחיתה, דף פייסבוק עסקי, כתבה עבורי פוסטים רבים ומגוונים ומלווה אותי בניהול שוטף של דף הפייסבוק. יצרו לי מיתוג הכולל לוגו מרהיב, דף להצעות מחיר, הכל באינטרגציה מושלמת דייקנות ואכפתיות, הכל לטובת קידום העסק שלי. ממליץ בחום.
אורטל משה
אורטל משה
מאמנת לעצמאות רגשית
קרא עוד
ממליצה בחום ובאהבה! מירב מאוד מקצועית, קשובה ובעיקר מתקתקת עבודה ובו בזמן מאפשרת לגמישות המחשבתית והיצירתית להיות אבן דרך בתהליך הדיוק שלי כלקוחה ובמוצר הסופי גם כשלא הכל היה מאורגן אצלי בראש. זה עזר לי לחדד את זה שאפשרי לשווק יותר בקלות משחשבתי ושהשמיים הם הגבול. תודה מירב!
כפיר יזרעאלי
כפיר יזרעאלי
יועץ לכלכלת המשפחה
קרא עוד
מהרגע הראשון קבלתי תחושה של בית. מירב, בסבלנות ובמקצועיות זיהתה את הצרכים שלי - גם כאלה שלא ידעתי שקיימים - ובנתה עבורי דף נחיתה מרשים. כמי שלא בין בעולם המדיה והפרסום זכיתי לקבל הרבה הסברים והדרכה על עולם השיווק בפייסבוק "בגובה העניים" ובסבלנות רבה. תודה על השירות הנעים המקצועי והמהיר.
איילת קסיס
איילת קסיס
פיתוח מנהלים, יזמות ומנהיגות
קרא עוד
מירב שטרן מקצועית, מדויקת, אדיבה ובעלת ידע רב והכי חשוב - בנאדם מקסים! מירב ליוותה אותי בתהליך של בניית מיני אתר לעסק - משלב האבחון, דרך כתיבת התוכן המעולה ועד לעיצוב מושלם ומדויק, עם חשיבה לעומק על כל הפרטים! אין לי ספק שאמשיך לעבוד איתה גם בעתיד!
מעין ברלצקי
מעין ברלצקי
סדר בבית ובנפש
קרא עוד
מירב היא אלופת עולם! יסודית, מקצועית, יודעת להוביל ולכוון למטרה. שואלת את השאלות הנכונות והתוצאה, מדהימה- דף נחיתה שמדייק את העסק שלי. ממליצה בחום לעבוד איתה.
עומר איילון
עומר איילון
סוכנות ביטוח איילון קדם
קרא עוד
הגעתי למירב דרך המלצה של חבר, ואפשר להגיד שאני חייב לו על כך. פגשתי בחורה סופר מקצועית וסופר סבלנית, ששמה דגש על הפרטים הקטנים. יחד עשינו דרך שכללה יעוץ וקידום בדיגיטל, אני יכול להמליץ על מירב בביטחון מלא.
שלומי חזן
שלומי חזן
WINTAX החזרי מס לשכירים
קרא עוד
מירב בנתה לנו דף נחיתה, לוגו וסלוגן. התאמת העיצוב למטרות השיווקיות של החברה הייתה יוצאת מן הכלל. מירב היא מקצועית, מהירה ויש לה הבנה שיווקית מדהימה. ממליץ בחום למי שרוצה שהעסק שלו יעוף קדימה!
אביבית קניאס
אביבית קניאס
מטפלת קינסיולוגיה
קרא עוד
ממליצה בחום! מירב היא מקצועית נעימה עם טעם משובח. כל תהליך העבודה על בניית דף הנחיתה נעשה ביסודיות, היא ממוקדת ומדויקת, היא חוקרת אודות העסק לעומק, הרגשתי שחשובה לה הצלחתי..
מיקי רוזנבאום
מיקי רוזנבאום
הפקת אירועים
קרא עוד
מדייקת בהכרת העסק, שרותית ומקצועית. ממליץ בחום.
הקודם
הבא

אילו דפי נחיתה אנו בונים?

כל דפי הנחיתה שלנו נבנים באיכות גבוהה, במערכת וורדפרס. בסיום העבודה תקבלו שם משתמש וסיסמא ותוכלו להשתמש בדף הנחיתה לשיווק מקצועי בקמפיינים, וכן לעדכן או לבצע שינויים בתוכו באופן עצמאי.

דף נחיתה בעיצוב אישי - מומלץ!

דף נחיתה מקצועי, בהתאמה מלאה למוצר הנמכר

דף נחיתה תבניתי

דף תבניתי בעיצוב שיצרנו, בעלות שווה לכל כיס

פנו אלינו לבניית דף נחיתה ממיר שעושה את העבודה בשבילכם!

דף נחיתה מקצועי מספק לכם הזדמנות אמיתית לשכנע לקוחות פוטנציאליים המחפשים את השירות או המוצר שלכם להבין שאתם המתאימים ביותר, אפילו עוד לפני שפנו אליכם.

השאירו עכשיו כאן פרטים ונתחיל לעבוד על דף הנחיתה שלכם:

מה עשינו לאחרונה?

בשנים האחרונות, ובמיוחד מאז תקופת הקורונה, התעורר בגדול הצורך בשיווק דיגיטלי, בכל עסק!
אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לעזור לבעלי עסקים להגדיל נוכחות ברשת ולמכור יותר ויותר מוצרים ושירותים.

0
שיחות אפיון שבוצעו
0
דפי נחיתה שנבנו
0
אתרי תדמית שהוקמו
0
קמפיינים שהועלו

שאלות ותשובות

תשובות לשאלות נפוצות שלכם

דף נחיתה הוא העמוד אליו "נוחת" הגולש לאחר לחיצה על קישור שהוא בדרך כלל מודעה שהעליתם במסגרת קמפיין בגוגל או בפייסבוק. דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט אחד וניתן לעשות בו גם שימושים שונים ומגוונים הרבה מעבר לקמפיינים בגוגל. עסקים קטנים רבים מוצאים בדף נחיתה פתרון זול, מהיר ויעיל לשווק ולקדם את המוצרים או השירותים שלהם.

מחיר דף נחיתה מקצועי, הכולל אפיון מלא ועיצוב אישי המותאם לתחום נע בין 1,500 ₪ ל- 3,500 ₪ – בהתאם למידת מורכבותו. מחיר זול מזה בדרך כלל ייצר לכם ערך נמוך מאוד ותמורה שיווקית נמוכה, בהתאם – בקמפיינים שלכם. בניית נוכחות דיגיטלית טובה עתידה לשמש אתכם שנים רבות ולהפיק תוצאות גבוהות יותר מהשיווק של העסק, המורגשות בקבלת יותר לידים שהם גם יותר איכותיים.

כדי לענות על שאלה זו אתם צריכים לשאול את עצמכם האם יש לכם את הידע הטכנולוגי בכל הקשור לבניית דפי נחיתה כגון: עיצוב לווב, עיצוב גראפי, ביצוע אפיון עצמי, הבנה ביצירת חוויית משתמש UI UX, הבנה שיווקית, יכולות כתיבה וניסוח מסרים מניעים לפעולה, בניית היררכיה ויצירת משפך שיווקי, ביצוע אופטימיזציה, בניית קמפיין מובייל נפרד ועוד ועוד. הניסיון מעיד כי לרוב, מי שלא מומחה בתחום נגרר להשקעת שעות ארוכות בבניית הדף, שבסופו של דבר לרוב לא בנוי נכון ומביא לתוצאות שיווקיות נמוכות בהרבה מאלו שאפשר היה להשיג אילו היה נבנה עם מומחה בתחום.

חד משמעית. גוגל נותן ציון לאיכות דפי הנחיתה שלכם! כמנוע חיפוש העובד על רלוונטיות של תוצאות החיפוש בראש ובראשונה, זה לא מספיק שהמודעה שלכם תהיה מנוסחת באופן רלוונטי – גוגל בוחן האם גם דף הנחיתה אליו מובל הגולש מהמודעה – בנוי בהיררכיה הנכונה ועונה על קריטריונים מסוימים החשובים לאלגוריתם. דף שלא עומד בקריטריונים ידורג נמוך על ידי גוגל וההשפעה תבוא לידי ביטוי או בצורך להקצות תקציב גבוה יותר על כל מילת חיפוש ולבזבז לכם יותר כסף באופן שוטף על הקמפיינים, או בחוסר הצלחה להנעת הקמפיינים עד פגיעה משמעותית בחשיפת המודעות שלכם אשר לא יועלו למכרזי החיפוש בגוגל ויפגעו ביכולת שלכם לשווק בגוגל.

דף נחיתה מקצועי הכולל כתיבת תוכן, משפך שיווקי איכותי ועיצוב ייחודי משלכם משרד מקצועיות, מייצר אמינות וגורם לגולשים להרגיש נוח להשאיר את הפרטים שלהם ולפנות אליכם בכל דרך שתניעו אותם לפעולה, וזה מה שהופך אותו לממיר, בעשרות אחוזים יותר מדף נחיתה שאינו איכותי מספיק.

בנוסף, דף נחיתה מקצועי בנוי באופן העונה על דרישות האלגוריתם של גוגל מבחינת המבנה הטכני שלו, ובכך הוא עוזר לכם לקבל ניקוד גבוה יותר בקמפיינים ולהגיע לראש תוצאות החיפוש בעמוד הראשון בגוגל בתקציב נמוך יותר.

אז למה לבנות דף נחיתה מקצועי? אם תבנו את דף הנחיתה שלכם כמו שצריך מההתחלה, הוא ימיר יותר והקמפיינים שלכם יגיעו לתוצאות טובות יותר בעשרות אחוזים כל חודש. או במילים אחרות – ההשקעה שלכם בשיווק תביא לכם, באופן ודאי, יותר לקוחות לעסק.

דפי הנחיתה שלנו בנויים בוורדפרס – מערכת ניהול התוכן הפופולאריות ביותר בעולם. בסיום בניית דף הנחיתה תהיה לכם גישה עם שם משתמש וסיסמא אל מערכת הניהול ובמידת הצורך תוכלו במהלך השנים לערוך ולעדכן מידע או תמונות לגבי המוצרים או השירותים, ככל שיידרש.

בהחלט. דפי הנחיתה שלנו הם לא רק רספונסיביים, אלא גם בעלי התאמה נפרדת ועצמאית לקמפיין המובייל שלכם. מאחר שכידוע, קיימת חוויית משתמש שונה בגלישה מהמחשב לעומת גלישה מהטלפון הנייד – חשוב שתהיה היכולת לצמצם מסרים, להוריד תמונות, לשנות מסרים ולייעל בכל דרך את הנעת הגולש בכל פלטפורמה בהתאם. 

לכל פלטפורמה פרסומית יש מטרה שיווקית משלה. דף נחיתה משמש לקידום מאוד ממוקד של מוצר או שירות אחד – זו המטרה השיווקית שלו – למנוע כל הסחת דעת ולמקד את הגולש נטו במידע ובנקודות השכנוע הרלוונטיות לאותו המוצר שאותו אתם רוצים לקדם, בעיקר בגוגל. בניית אתר קלאסי בן מספר עמודים נועד לטובת הצגת עוצמה וגודל לעסק או כאשר יש הרבה מידע ותוכן להציג ללקוח. בדרך כלל בונים אתר כאשר מעוניינים לקדם את האתר בגוגל באופן אורגני, עם מאמרים וקישורים.

אם יש לכם התלבטות ואתם לא בטוחים מהו הפתרון הנכון עבורכם, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר להתייעצות.

העשירו את הידע

במאמרים שלנו תמצאו תשובות ת'כלס

לוגו מירב שטרן
תמונת אווירה

עשיתם את הצעד הראשון לקידום העסק שלכם!

נשמח לספק לכם מוצרי פרסום ושיווק איכותיים ולעזור לכם למשוך יותר לקוחות ולגדול עם העסק, תוך הענקת יחס אישי ואנושי.

השאירו עכשיו כאן פרטים ונתקדם:

בודק...