מה זה דף נחיתה?

תמונת אווירה

אז מה זה דף נחיתה?

בעולם השיווק הדיגיטלי מתקיים מתח מתמיד, בין הרצון לפנות לקהל יעד גדול ככל האפשר, ובין הרצון שקהל היעד הזה יהיה ממוקד בתחום עניין ספציפי ככל האפשר. דף נחיתה, במובן השיווקי שלו, הוא עמוד אינטרנט אליו מגיעים גולשים ממקורות תנועה שונים, ונחשפים למסרים שיווקיים אשר משרתים את מטרת הקמפיין.

בניית דפי נחיתה לעסקים מתבצעת בדרך כלל על מנת לבצע המרה, כלומר – לגרום לגולש או למתעניין במוצר או שירות מסוים, לבצע פעולה מסוימת כמו השארת פרטים בטופס הרשמה, רכישה ישירה של מוצר, רישום לניוזלטר, יצירת קשר עם נציג טלפוני ועוד.

רוצים שגם לכם תהיה נוכחות דיגיטלית עוצמתית? השאירו כאן פרטים ונדבר:

מהם הרכיבים מהם בנוי דף נחיתה?

דף נחיתה מכיל לרוב מספר רכיבים מרכזיים, אשר מוצגים לגולש כחלק ממסע הלקוח:

כותרת – דף נחיתה מכיל כותרת מסקרנת ומשכנעת, שתגרום לגולש לגלות עניין במידע שיוצג לו בהמשך דף הנחיתה. הכותרת צריכה להציג באופן תמציתי את התועלת שתצא לגולש אם יבחר להמשיך ולקרוא את התוכן המוצג בדף.

תועלות – לרוב, דף נחיתה ישמש לצורך מכירה של מוצר או שירות, וככזה, הוא יציג את היתרונות והתועלות שמהם יוכל הגולש ליהנות אם יבחר להתקשר מול בית העסק.

תמונה להמחשה – במקרים של מכירת מוצר או שירות, תמונה תוכל לסייע לגולשים להבין במה מדובר, והאם המוצר או השירות יענה לצרכים שלהם. במקרים כאלו, מומלץ שלא לעשות שימוש בתמונות גנריות חסרות משמעות, אלא לשלב תמונות פרקטיות שאכן ממחישות את אופן פעולת המוצר או דרך נתינת השירות.

טופס הרשמה – זהו אולי הרכיב הקריטי ביותר בדף הנחיתה. טופס ההרשמה ישמש לצורך איסוף הפרטים מן הגולש או הלקוח הפוטנציאלי. טופס הרשמה טוב לא יהיה ארוך מידי – כדי לא לגרום לנטישה של גולשים רבים לפני שלב מילוי הטופס, ולא קצר מידי – על מנת לאפשר לבית העסק לעשות שימוש מושכל בנתונים לצורך התאמה אישית של הצעת הערך ללקוח.

כפתור הנעה לפעולה – זהו כפתור שיוצב בדף במיקום מרכזי, ולעיתים במספר מקומות בדף, ויקרא לגולשים לבצע פעולת המרה, כלומר – את הפעולה שלשמה הוקם הדף: הרשמה, הצטרפות, יצירת קשר ועוד. רבים נוטים לבצע מבחנים שונים, הנקראים מבחני A/B, הבוחנים את השפעתם של המלל והצבע המאפיינים את כפתור ההנעה לפעולה – על שיעור ההמרה של גולשים.

עדויות ממליצים – בהרבה מדפי הנחיתה תשולבנה עדויות של ממליצים על מנת לחזק את האמון של הגולשים במותג, ולהגדיל את הסבירות שיבחרו להתקשר עם בית העסק.

מוטיבים בוני אמון – דפי נחיתה יכילו במקרים רבים מוטיבים גרפיים בוני אמון, כמו חותמת, ציון הסמכה או הכשרה, וי בצבע ירוק ועוד – כל זאת כדי לשכנע גולשים להמשיך במסירת פרטי הקשר שלהם.

מה טוב יותר לעסקים, דף נחיתה או אתר אינטרנט?

רבים מבעלי העסקים אינם מבינים מתי כדאי יהיה להם להפנות גולשים אל אתר האינטרנט שלהם ומתי להשקיע משאבים בבניית דף נחיתה ייחודי. למרות שהאמת במקרה הזה אינה חד משמעית, כלל האצבע אומר כי ככל שמדובר בשירות או מוצר ספציפיים ומותאמים לסיטואציה ייחודית – שימוש בדף נחיתה ישיג את מטרות הקמפיין בצורה טובה יותר.

לעומת זאת, אם בית העסק עוסק במכירת ידע, שירות ליווי מקצועי והתפתחות, הפניה לאתר עשיר בתוכן תוכל לשכנע את הגולש בצורה טובה יותר, שלבית העסק קיימים הידע והסמכות לספק לו את השירות הטוב ביותר.

בניית דף נחיתה לעסקים מאפשרת להם, אם כן, הובלה של גולשים בנתיב מאוד ברור כחלק מן המשפך השיווקי, והפניה לאתר האינטרנט של העסק מאפשרת להם לצרוך תכנים באופן חופשי ויזום.

לבניית דף נחיתה שמביא תוצאות, השאירו עכשיו כאן פרטים ונהיה בקשר:

רוצים שגם לכם תהיה נוכחות דיגיטלית עוצמתית? השאירו כאן פרטים ונדבר:

מאמרים מאותה קטגוריה

לוגו מירב שטרן
תמונת אווירה

עשיתם את הצעד הראשון לקידום העסק שלכם!

נשמח לספק לכם מוצרי פרסום ושיווק איכותיים ולעזור לכם למשוך יותר לקוחות ולגדול עם העסק, תוך הענקת יחס אישי ואנושי.

השאירו עכשיו כאן פרטים ונתקדם:

בודק...