שיווק דיגיטלי

דף הנחיתה או האתר שלכם לא יקדם את עצמו ללא פעולות שיווק. חשוב להתאים לכל עסק את ערוץ השיווק הנכון עבורו.

מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו מתאימים לכם את צורת השיווק הנכונה לעסק, תוך התייחסות למצב תשתיות הפרסום שלכם, יכולות התקציב שלכם ומטרות השיווק לטווח הקצר והארוך.

כולם רוצים למכור יותר

אין עסק שלא מחפש את נוסחת הקסם ליותר לידים, יותר מכירות, יותר לקוחות חוזרים, יותר מודעות למותג.

אנחנו בוחרים את העסקים שניתן לעזור להם למצוא את הדרך הנכונה בשיווק המתאימה לצרכים, למטרות האסטרטגיות ולתקציב הנדרש על מנת להתקדם בתחומם.

אפיון שיוצר בידול מול המתחרים

לאחר אפיון איכותי של העסק והמוצר הנמכר נבנה אסטרטגיה שתהיה מותאמת למטרות השיווק שלכם. לכל עסק נתאים את צורת השיווק שתייצר עבורו מקסימום תוצאות.

דפי נחיתה איכותיים ממירים יותר

בדף הנחיתה ניצור חוויית משתמש שתאפשר נוחות קליטה מקסימלית של מידע ומסרים בראש של הגולש. מראה "נקי" ומסודר, מבנה הגיוני, עיצוב ייחודי וכתיבה מנצחת הם סוד ההצלחה.

ניהול קמפיינים מקצועי עם מומחים

בחירת מילות מפתח נכונות ובניית מודעות רלוונטיות המפנות את הגולשים אל דפי נחיתה רלוונטיים, חשובים ביותר לקבלת ציון איכות גבוה בגוגל ולניצול מקסימלי של התקציב המושקע.

כשעושים את זה נכון יש תוצאות!

שירותי השיווק שלנו

שיווק דיגיטלי בגוגל

קידום ממומן בגוגל

עבור עסק המעוניין בלידים למוצר או שירות ספציפי העלאת פרסומת ממומנת ל"אוויר" מסייעת להיחשף אל קהל רלוונטי במהירות

שיווק דיגיטלי בפייסבוק

קידום בפייסבוק

דף פייסבוק עשיר בתכנים ועניין הוא במה מצוינת להצגת המומחיות שלכם, ומספק הזדמנות אדירה לייצר זכירות ולבסס את שם המותג.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני עובד על הבאת האתר, עם הזמן, להופיע ולעלות בין המיקומים הראשונים במנועי החיפוש בהקלדת ביטוי חיפוש על ידי הגולש

יש לנו תשובות מעניינות

לכמה שאלות חשובות

הקמתם קמפיין? העבודה לא נגמרה. מרגע זה, יש לעקוב אחר התוצאות, ולחשוב כל הזמן איך לטייב אותן, מכל הבחינות – איכות ההנעה לפעולה של המודעות, שינויים ודיוקים במילות וביטויי הקידום בקמפיין, האזורים והקהלים אליהם מופנות המודעות ועוד. המטרה – להביא אליכם את הלקוחות הנכונים לעסק, ולנסות כל הזמן לעבוד על הורדת העלות פר קליק (PPC) של ביטויי הקידום בקמפיינים!עלות דף נחיתה טוב הכולל אפיון מלא וכתיבת תוכן שיווקית נעה בין 1,500 ₪ ל- 5,000 ₪. מחיר נמוך מזה בדרך כלל ייצר לכם ערך נמוך מאוד ותמורה בהתאם. בניית נוכחות דיגיטלית טובה עתידה לשמש אתכם שנים רבות ולהפיק תוצאות גבוהות יותר מהשיווק של העסק, הבא לידי ביטוי ביותר לידים ויותר רווחיות לעסק.

ראשית יש לעבוד על יצירת קהל פוטנציאלי ורלוונטי לעסק שלכם, אליו נפיץ אינפורמציה ונכתוב פוסטים עם הרבה ערך הקשור לתחום. קמפיינים ממומנים בפייסבוק ישרתו אותנו רק לאחר שנכוון אותם לקהל מאופיין היטב, שהראה מעורבות בפוסטים שכתבנו, וכן לרימרקטינג על קהל שנכנס אל דף הנחיתה או האתר שלכם, אותו "נלכוד" על ידי קוד תכנות קטן ונחמד שנטמיע בדף או באתר שלכם.

תהליך קידום אתרים אורגני מתחיל בחקר מילות מפתח, וממשיך עם ביצוע אופטימיזציה לאתר שלכם: שיפור מהירות, תשתית, קישורים, תכנים, חווית משתמש, הנעה לפעולה ועוד. אחת ההצלחות "לשכנע" את גוגל שהאתר שלכם ראוי לעלות במקומות הראשונים בחיפושים של הגולשים, היא יצירת שיתופי פעולה שיספקו הפניות וקישורים איכותיים מאתרים חיצוניים אל האתר שלכם.

לכל עסק בכל תחום יכולה להתאים אסטרטגיה שיווקית שונה. התשובה לשאלה זו תלויה בתשובה לשאלה: "איפה רוב הקהל שלכם נמצא?". בואו ניקח כמה דוגמאות להמחשה: אם אתה יועץ ארגוני – סביר להניח שהקהל שלך יימצא בלינקאדין. אם יש לך עסק המשווק מוצרי בית כנראה שתמצא את קהל היעד שלך גם בפייסבוק וגם בגוגל. אם אתה עורך דין לעומת זאת – רוב הקהל שלך יימצא בגוגל. לכן, לפני שבוחרים את שיטת שיווק, יש לחשוב קודם – איפה נמצא הקהל המרכזי שלי. בהתאם לכך, יש לבנות אסטרטגיה שיווקית ולעבוד על שינויים ודיוקים שלה כל הזמן. חשוב לזכור כי שיווק הוא לא פתרון קסם – שיווק הוא תהליך. ויש בו הרבה למידה. אבל כשהוא מצליח, הוא גורם לעסק שלנו להתרומם ולהתקדם במהירות הרבה יותר גבוהה משל עסקים שאינם משקיעים בשיווק.