שיווק דיגיטלי

רוצים שיותר לקוחות יפנו אל העסק שלכם?

לנו יש משווקים מומחים בעלי ניסיון רב שיכולים לעזור לכם להגיע אל יותר לקוחות פוטנציאליים, דרך קידום דיגיטלי מקצועי.

השאירו כאן פרטים לקבלת הצעה

מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו מתאימים לכם את צורת השיווק הנכונה לעסק, תוך התייחסות למצב תשתיות הפרסום שלכם, יכולות התקציב שלכם ומטרות השיווק לטווח הקצר והארוך.

כולם רוצים למכור יותר

אין עסק שלא מחפש את נוסחת הקסם ליותר לידים, יותר מכירות, יותר לקוחות חוזרים, יותר מודעות למותג. תנו לנו לעזור לכם לפצח את הנוסחה המתאימה ביותר לעסק שלכם אישית.

אפיון שיוצר בידול מול המתחרים

לאחר תהליך אפיון איכותי של העסק והמוצרים או השירותים הנמכרים, נבין איפה נמצא הקהל שלכם ומה היתרונות שלכם, נבנה אסטרטגיה ונתאים את צורת השיווק שתייצר לכם מקסימום תוצאות במינימום עלויות

דפי נחיתה איכותיים ממירים יותר

דף נחיתה הכתוב ומעוצב בצורה מקצועית המשדרת אמינות הכרחי גם כדי להמיר ולגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להפוך ללידים, וגם על מנת לקבל ציון איכות גבוה בגוגל ולהצליח להגיע לראש תוצאות החיפוש בעמוד הראשון

ניהול קמפיינים מקצועי באמצעות מומחים

בחירת מילות מפתח נכונות, בניית מודעות שיווקיות מעולות בקמפיינים, ניתוחים תקופתיים של תוצאות ותקציבים, ועבודה מתמדת על שיפור ההישגים הינם חשובים ביותר לניצול יעיל של התקציב המושקע והפחתת העלות לליד

כשעושים שיווק נכון רואים תוצאות

למידע נוסף השאירו עכשיו כאן פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

שירותי השיווק שלנו

שיווק דיגיטלי בגוגל

קידום ממומן בגוגל PPC

עבור עסק המעוניין בלידים מידיים למוצר או שירות ספציפי, העלאת פרסומת ממומנת ל"אוויר" מסייעת להיחשף אל קהל רלוונטי במהירות.

שיווק דיגיטלי בפייסבוק

קידום אורגני וממומן בפייסבוק

דף פייסבוק עשיר בתכנים ועניין הוא במה מצוינת להצגת המומחיות שלכם וביסוסה בקרב קהל רלוונטי, וכן מספק הזדמנות אדירה ליצירת זכירות וחיזוק המותג האישי שלכם.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני SEO

קידום אורגני עובד על הבאת האתר, עם הזמן, להופיע ולעלות בעמוד הראשון בגוגל, ללא תלות בקידום ממומן פר קליק, עבור ביטויי החיפוש הספציפיים אשר נבחרו לקידום.

רוצים להגיע אל יותר לקוחות פוטנציאליים?

לקבלת הצעה לשיווק דיגיטלי המותאם לסוג העסק ולקהל היעד הרלוונטי
השאירו עכשיו כאן פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

יש לנו תשובות מעניינות

לכמה שאלות חשובות

הקמתם קמפיין? העבודה לא נגמרה. מרגע זה, יש לעקוב אחר התוצאות, ולחשוב כל הזמן איך לטייב אותן, מכל הבחינות – איכות ההנעה לפעולה של המודעות, שינויים ודיוקים במילות וביטויי הקידום בקמפיין, האזורים והקהלים אליהם מופנות המודעות ועוד. המטרה – להביא אליכם את הלקוחות הנכונים לעסק, ולנסות כל הזמן לעבוד על הורדת העלות פר קליק (PPC) של ביטויי הקידום בקמפיינים!

ראשית יש לעבוד על יצירת קהל פוטנציאלי ורלוונטי לעסק שלכם, אליו נפיץ אינפורמציה ונכתוב פוסטים עם הרבה ערך הקשור לתחום. קמפיינים ממומנים בפייסבוק ישרתו אותנו רק לאחר שנכוון אותם לקהל מאופיין היטב, שהראה מעורבות בפוסטים שכתבנו, וכן לרימרקטינג על קהל שנכנס אל דף הנחיתה או האתר שלכם, אותו "נלכוד" על ידי קוד תכנות קטן ונחמד שנטמיע בדף או באתר שלכם.

תהליך קידום אתרים אורגני מתחיל בחקר מילות מפתח, וממשיך עם ביצוע אופטימיזציה לאתר שלכם: שיפור מהירות, תשתית, קישורים, תכנים, חווית משתמש, הנעה לפעולה ועוד. אחת ההצלחות "לשכנע" את גוגל שהאתר שלכם ראוי לעלות במקומות הראשונים בחיפושים של הגולשים, היא יצירת שיתופי פעולה שיספקו הפניות וקישורים איכותיים מאתרים חיצוניים אל האתר שלכם.

לכל עסק בכל תחום יכולה להתאים אסטרטגיה שיווקית שונה. התשובה לשאלה זו תלויה בתשובה לשאלה: "איפה רוב הקהל שלכם נמצא?". בואו ניקח כמה דוגמאות להמחשה: אם אתה יועץ ארגוני – סביר להניח שהקהל שלך יימצא בלינקאדין. אם יש לך עסק המשווק מוצרי בית כנראה שתמצא את קהל היעד שלך גם בפייסבוק וגם בגוגל. אם אתה עורך דין לעומת זאת – רוב הקהל שלך יימצא בגוגל. לכן, לפני שבוחרים את שיטת שיווק, יש לחשוב קודם – איפה נמצא הקהל המרכזי שלי. בהתאם לכך, יש לבנות אסטרטגיה שיווקית ולעבוד על שינויים ודיוקים שלה כל הזמן. חשוב לזכור כי שיווק הוא לא פתרון קסם – שיווק הוא תהליך. ויש בו הרבה למידה. אבל כשהוא מצליח, הוא גורם לעסק שלנו להתרומם ולהתקדם במהירות הרבה יותר גבוהה משל עסקים שאינם משקיעים בשיווק.