מחיר דף נחיתה – כמה עולה עמוד נחיתה?

בניית דף נחיתה היא מרכיב בסיס בכל הקמה של קמפיין שיווק דיגיטלי. הסיבה לכך, היא שדף נחיתה הוא הכלי המרכזי לאיסוף פרטי גולשים שמביעים עניין בשירות או במוצר שבית העסק מספק.

באמצעות דף נחיתה מוצג המסר המרכזי והממוקד לקהל הגולשים, שאמור לייצר עבורו ערך מוסף, ולשכנע אותו לתת אמון בבית העסק מספק השירות.

ישנם סוגים שונים של דפי נחיתה, והם נבדלים ביניהם בלא מעט משתנים: צבעוניות, מראה, מקוריות, קריאה לפעולה, כמות התוכן, איכות התמונות המשולבות בהם, הטכנולוגיה המשמשת להקמה שלהם ועוד ועוד.

 

כמה עולה לבנות דף נחיתה?

ובכן, מחיר דף נחיתה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים, ומושפע מהחלטות שונות שיבצע בעל העסק. במאמר הזה ריכזנו עבורכם 5 קריטריונים שיסייעו לכם להבין כיצד מתומחר התהליך של הקמה, בניה ועדכון של דפי נחיתה עבור העסק:

קריטריון מספר 1: סוג דף הנחיתה

לא כל דפי הנחיתה שווים. דפי נחיתה מסוימים הם אכן דפים ממוקדים שמטרתם לשכנע גולש להשאיר את פרטיו האישיים בעבור פירוט קצר של הדף או השירות. דפי נחיתה מתקדמים יותר כבר הופכים להיות דפי מכירה – שהם ארוכים ועשירים הרבה יותר בתוכן טקסטואלי ובתמונות איכותיות – מה שמייקר כמובן את עלות ההקמה שלהם.

איכות התכנים המשולבים בדף הנחיתה, האורך שלהם, הפונקציונליות המוטמעת בהם, ואיכות הקופי של הכותרות והקריאות לפעולה – כל אלו מהווים מרכיב מרכזי בתמחור של דפי הנחיתה האלו.

קריטריון מספר 2: האם דף הנחיתה הוא חלק איטגרלי מן האתר?

אם דף הנחיתה מוקם כעוד עמוד באתר שבו מבוטלים פונקציות הניווט לעמודים אחרים – עלות ההקמה של דף נחיתה כזה יכולה להיות קטנה באופן יחסי. עם זאת, אם תבחרו להקים את דף הנחיתה שלכם על גבי מערכת איכותית, כזו שתאפשר לכם יכולות מתקדמות כמו חיבור לשירותים משלימים, ניתוח נתונים מתקדם, ביצוע מבחני A/B שיסייעו לכם לשפר את שיעור ההמרה בדף לאורך זמן ולהפוך את הקמפיין לאפקטיבי ממש – סביר שעלות ההקמה של דף נחיתה כזה תהיה גדולה יותר.

קריטריון מספר 3: חיבור דף הנחיתה לשירותים משלימים

בהרבה מקרים, דף הנחיתה שתקימו צריך יהיה להיות מחובר לשירותים משלימים. דוגמה לכך היא מערכת דיוור, שתשלח לכל מי שנרשם לרשימת תפוצה כלשהי באמצעות דף הנחיתה מייל ראשוני ובו הסבר על התהליך שצפוי לעבור הגולש מול בית העסק. דוגמה נוספת היא חיבור מול מערכת סליקה ומערכת הפקת חשבוניות – כך שכל רישום לביצוע רכישה של לקוח באמצעות דף הנחיתה, יחייב את הלקוח באמצעות שירות סליקה וישלח אליו חשבונית דיגיטלית.

קריטריון מספר 4: הניסיון והמומחיות של בונה דף הנחיתה

כמו בהרבה מקצועות אחרים בתחום הדיגיטל, גם שירותי בניית דף נחיתה מתומחרים, בין היתר, בהתבסס על הניסיון והמקצועיות של צוות המפתחים והמקימים של דפי הנחיתה. מי שצבר לא מעט ניסיון בבניה של דפי נחיתה ממירים במיוחד, יתמחר עצמו בהתאם.

קריטריון מספר 5: עיצוב דף הנחיתה

מערכות מסוימות בשוק מאפשרות הקמה של דפי נחיתה תוך שימוש בטמפלייטים מוכנים מראש. הדבר מסייע כמובן להקמה מהירה של דפי נחיתה וגם להוזלת השירות עבור הלקוח. עם זאת, רבים מן הלקוחות היו מעדיפים להקים לעצמם דפי נחיתה בעיצוב ייחודי, כזה שלא נראה כאילו הועתק מתבנית. במקרים כאלו, התקשרות מול בונה מקצועי שיש לו יכולות עיצוב מתקדמות, ושנפנה לעצב את דף הנחיתה מאפס בהתאם לדרישות של בעל המותג, יכולה לסייע ללקוח לקבל דף נחיתה בעיצוב ייחודי ומרשים המותאם לצרכיו, אך בו בזמן גם לייקר את עלות ההקמה של דף נחיתה כזה.

אז כמה עולה בפועל הקמה של דפי נחיתה?

טווח המחירים של דפי נחיתה נע בין 1,000 ש"ח עבור דף נחיתה פשוט יחסית, לכמה אלפי שקלים עבור דף נחיתה מעוצב בהתאמה אישית, ומחובר לשירותים משלימים, שנבנה על ידי גורם מקצועי ובעל ניסיון, שלא תוך שימוש בתבניות.

חשוב לזכור, ששימוש במערכת אמינה ואיכותית, שתייצר עבורכם דפי נחיתה מרהיבים עם יכולת לבצע בהם שינויים בהתאם לנתונים שיתקבלו באמצעות הזרמה של תנועת גולשים, הוא המפתח להצלחה של כל קמפיין שיווקי בזירה הדיגיטלית.

קיבלתם טיפ מועיל? שתפו עם חברים!

שיתוף ב facebook
לוגו מירב שטרן
צור קשר מירב שטרן

פנו אלינו כדי לקדם את העסק!

רוצים להביא יותר לקוחות אל העסק עם פרסום איכותי? ליצור מיתוג רענן וחדשני? לשווק בגוגל או בפייסבוק? לבצע פיתוח כלכלי? בואו נדבר >>