סודות עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי
סדרת הרצאות וסדנאות פרקטיות על עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי שיספקו לכם ידע בסיסי שחובה לכל עסק להכיר וכלים פרקטיים לבניית מוצרי פרסום באופן עצמאי.

נעים להכיר
ההרצאות מתאימות לבעלי עסקים המעוניינים ללמוד איך לבנות בעצמם מוצרי פרסום לשיווק דיגיטלי, לנטרל את התלות באנשי מקצוע מהתחום, ולחסוך הרבה כסף בתהליך שיווק העסק.
אני מירב שטרן
יועצת עסקית ותיקה כבר למעלה מ-13 שנים, מומחית בפרסום ושיווק דיגיטלי.
כיועצת אסטרטגית בתחום השיווק, ליוויתי, ייעצתי, בניתי וכתבתי מאות מוצרי פרסום עבור לקוחות ממגוון רחב של תחומים, תוך שבחנתי את יעילותם דרך ניהול קמפיינים במדיות הדיגיטליות השונות בעזרת צוות מיומן ומנוסה.
הרקע שלי: אני בוגרת M.B.A במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ובוגרת מגוון עשיר של הכשרות וקורסים בתחום בניית אתרים, איפיון, מיתוג, עיצוב גראפי, חוויית משתמש, כתיבת תוכן ושיווק דיגיטלי בגוגל ובפייסבוק.

מה יש לי להציע?
הרצאת היכרות עם עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי
ההרצאה מומלצת לבעלי עסקים מתחילים שרוצים להכיר את עולם הפרסום והשיווק ולקבל ידע בסיסי על עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי.
סדנה לבניית דף נחיתה איכותי, זכיר וממיר
סדנה פרקטית המומלצת לבעלי עסקים עם הבנה ויכולת טכנולוגית בסיסית לפחות, המלמדת כיצד לבנות דף נחיתה בוורדפרס.
סדנה לבניית לוגו, קאבר לפייסבוק ומודעות פרסום
סדנה פרקטית שתלמד אתכם לעבוד בקלות עם קאנבה, תוך יצירת אסטרטגיה שיווקית שמגבירה את הזכירות של המותג שלכם.
הרצאה
היכרות עם עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי
ההרצאה מומלצת לבעלי עסקים מתחילים שרוצים להכיר את עולם הפרסום והשיווק ולקבל ידע בסיסי על עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי.
- איפה נמצא הקהל שלנו?
- מה נכון לבנות - אתר, מיניסייט, דף נחיתה?
- יצירת מיתוג זכיר - בחירת צבעים, סגנון וטון אישי
- ממה מורכב הלוגו שלנו ואיך לבחור שם נכון לעסק?
- כתיבה שיווקית על קצה המזלג ויצירת הנעה לפעולה
- איך לייצר חוויית משתמש נכונה ולגרום לגולש לקרוא?
- איפה נכון לי לשווק - גוגל / פייסבוק / אינסטגרם?
- אפשר לשווק בחינם? איך עושים את זה?
תאריך ההרצאה הקרובה: 5/5/25.

כמות מפגשים
1
משך מפגש
שעה וחצי
עלות למשתתף
200 ש"ח
מינימום משתתפים
8
רוצים להשתתף בהרצאה? להרשמה מלאו פרטים כאן:
לאחר התשלום יישלח אליכם מייל עם אישור הרשמה וקישור לזום אשר יהיה פעיל ביום ההרצאה.
סדנה
בניית דף נחיתה איכותי, זכיר וממיר
סדנה פרקטית המומלצת לבעלי עסקים עם הבנה ויכולת טכנולוגית בסיסית לפחות, המלמדת כיצד לבנות דף נחיתה בוורדפרס.
- עבודה על הצעת המכירה שלנו
- תכנון המשפך השיווקי ויצירת סקיצה
- כתיבת תוכן והנעה לפעולה
- בחירת ועיצוב תמונות ואייקונים
- הזנת קישורים, הגדרת הדר ופוטר
- יצירת חוויית משתמש נכונה שגורמת לגולש לקרוא
הסדנה הקרובה תתקיים בתאריכים:
25/5/25
30/6/25
31/7/25
31/7/25
31/7/25

כמות מפגשים
5
משך מפגש
שעה וחצי
עלות למשתתף
200 ש"ח
מינימום משתתפים
8
רוצים להשתתף בהרצאה? להרשמה מלאו פרטים כאן:
לאחר התשלום יישלח אליכם מייל עם אישור הרשמה וקישור לזום אשר יהיה פעיל ביום ההרצאה.
סדנה
בניית לוגו, קאבר לפייסבוק ומודעות פרסום
סדנה פרקטית שתלמד אתכם לעבוד בקלות עם קאנבה, תוך יצירת אסטרטגיה שיווקית שמגבירה את הזכירות של המותג שלכם.
- בוחרים שם, סלוגן וסמליל
- בוחרים פלטת צבעים מותאמת ונכונה לתחום
- בוחרים השראה עיצובית וסגנון
- בוחרים פונטים
- מעצבים לוגו אישי והופכים אותו לייחודי
- לומדים כיצד להשתמש בתוכנת העיצוב קאנבה
- לומדים לעצב תמונות ואייקונים ייחודיים בקאנבה
- מעצבים קאבר לפייסבוק ומודעת פרסום לפוסט
הסדנה הקרובה תתקיים בתאריכים:
25/5/25
30/6/25
31/7/25

כמות מפגשים
3
משך מפגש
שעה וחצי
עלות למשתתף
200 ש"ח
מינימום משתתפים
8
רוצים להשתתף בהרצאה? להרשמה מלאו פרטים כאן:
לאחר התשלום יישלח אליכם מייל עם אישור הרשמה וקישור לזום אשר יהיה פעיל ביום ההרצאה.
מה כוללים דפי הנחיתה שלנו?
עיצוב בהתאמה אישית
אנו מעצבים ובונים את דפי הנחיתה בהתאמה אישית סביב המשפך השיווקי שלכם, באופן המותאם להצעת המכירה הספציפית והייחודית שלכם, תוך יצירת עניין, חוויית משתמש נכונה והנעה גבוהה לפעולה.
ייעוץ וליווי צמוד בתהליך
כדי שתצליחו באמת למכור את השירות או המוצר שלכם, צריך להקים דף נחיתה מושלם, עם מינימום עד אפס טעויות בבנייה, בעיצוב ובכתיבה. אנחנו כאן כדי לייעץ לכם, להציע פתרונות פרקטיים וללוות אתכם לאורך כל התהליך וגם לאחר סיומו.


למה לבנות איתנו דף נחיתה?
בגלל המקצועיות
היכרות עם מגוון רב של עסקים והבנה של מה עובד ומה לא, בניית עשרות אסטרטגיות שיווקיות וקיום מאות תהליכי אפיון - יביאו את דף הנחיתה שנבנה לכם לרלוונטיות מקסימלית שתייצר לכם פניות לעסק.
בגלל האיכות
כתיבת תוכן וקופירייטינג הם היסודות לאומנות השכנוע. התוכן מכתיב את מבנה המשפך השיווקי, ויחד עם עיצוב וצבעוניות מתאימה נוצר דף זכיר, נעים לגלישה, בעל יחס ההמרה גבוה, המעודד קבלת לידים איכותיים.
רוצים שנעצב לכם דף נחיתה מקצועי שייתן פייט אמיתי בשיווק הדיגיטלי שלכם?
ההשקעה תמיד משתלמת כשרואים תוצאות בשטח.
למידע נוסף השאירו עכשיו כאן פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם:
דוגמאות לעבודות שלי
ראו מגוון דוגמאות לדפי נחיתה ואתרים שעוצבו ונבנו אצלנו בבית העסק:
מה מספרים הלקוחות שלנו













רוצים להזמין הרצאה או סדנה עבור קבוצה?
דף נחיתה מקצועי מספק לכם הזדמנות אמיתית לשכנע לקוחות פוטנציאליים המחפשים את השירות או המוצר שלכם להבין שאתם המתאימים ביותר, אפילו עוד לפני שפנו אליכם.
השאירו עכשיו כאן פרטים ונתחיל לעבוד על דף הנחיתה שלכם:
מה עשינו לאחרונה?
בשנים האחרונות, ובמיוחד מאז תקופת הקורונה, התעורר בגדול הצורך בשיווק דיגיטלי, בכל עסק!
אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לעזור לבעלי עסקים להגדיל נוכחות ברשת ולמכור יותר ויותר מוצרים ושירותים.
שאלות ותשובות
תשובות לשאלות נפוצות שלכם
דף נחיתה מקצועי הכולל כתיבת תוכן, משפך שיווקי איכותי ועיצוב ייחודי משלכם משרד מקצועיות, מייצר אמינות וגורם לגולשים להרגיש נוח להשאיר את הפרטים שלהם ולפנות אליכם בכל דרך שתניעו אותם לפעולה, וזה מה שהופך אותו לממיר, בעשרות אחוזים יותר מדף נחיתה שאינו איכותי מספיק.
בנוסף, דף נחיתה מקצועי בנוי באופן העונה על דרישות האלגוריתם של גוגל מבחינת המבנה הטכני שלו, ובכך הוא עוזר לכם לקבל ניקוד גבוה יותר בקמפיינים ולהגיע לראש תוצאות החיפוש בעמוד הראשון בגוגל בתקציב נמוך יותר.
אז למה לבנות דף נחיתה מקצועי? אם תבנו את דף הנחיתה שלכם כמו שצריך מההתחלה, הוא ימיר יותר והקמפיינים שלכם יגיעו לתוצאות טובות יותר בעשרות אחוזים כל חודש. או במילים אחרות – ההשקעה שלכם בשיווק תביא לכם, באופן ודאי, יותר לקוחות לעסק.
דפי הנחיתה שלנו בנויים בוורדפרס – מערכת ניהול התוכן הפופולאריות ביותר בעולם. בסיום בניית דף הנחיתה תהיה לכם גישה עם שם משתמש וסיסמא אל מערכת הניהול ובמידת הצורך תוכלו במהלך השנים לערוך ולעדכן מידע או תמונות לגבי המוצרים או השירותים, ככל שיידרש.
בהחלט. דפי הנחיתה שלנו הם לא רק רספונסיביים, אלא גם בעלי התאמה נפרדת ועצמאית לקמפיין המובייל שלכם. מאחר שכידוע, קיימת חוויית משתמש שונה בגלישה מהמחשב לעומת גלישה מהטלפון הנייד – חשוב שתהיה היכולת לצמצם מסרים, להוריד תמונות, לשנות מסרים ולייעל בכל דרך את הנעת הגולש בכל פלטפורמה בהתאם.
לכל פלטפורמה פרסומית יש מטרה שיווקית משלה. דף נחיתה משמש לקידום מאוד ממוקד של מוצר או שירות אחד – זו המטרה השיווקית שלו – למנוע כל הסחת דעת ולמקד את הגולש נטו במידע ובנקודות השכנוע הרלוונטיות לאותו המוצר שאותו אתם רוצים לקדם, בעיקר בגוגל. בניית אתר קלאסי בן מספר עמודים נועד לטובת הצגת עוצמה וגודל לעסק או כאשר יש הרבה מידע ותוכן להציג ללקוח. בדרך כלל בונים אתר כאשר מעוניינים לקדם את האתר בגוגל באופן אורגני, עם מאמרים וקישורים.
אם יש לכם התלבטות ואתם לא בטוחים מהו הפתרון הנכון עבורכם, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר להתייעצות.